مشاوره تخصصی ملکی

شاید می خواهید یک معامله ملکی انجام دهید،

شاید قصد طرح یک دعوا در محاکم قضایی را دارید،

و یا شاید در یک قرارداد ملکی به مشکل و اختلافی برخورد کرده اید.

شاید هم سوالاتی مهم در زمینه حقوق املاک و مستغلات دارید که می خواهید به صورت کاملا تخصصی و توسط یک وکیل ملکی پاسخ داده شود.

در هر صورت شما می توانید با دریافت یک جلسه مشاوره حقوقی ملکی از ضررهای بسیار زیادی که ممکن است در آینده برای شما به وجود بیاید پیشگیری کنید.

همیشه پیشگیری بسیار بهتر و کم هزینه تر از درمان تمام می شود.

به یاد داشته باشید که کوچکترین اشتباه یا بی اطلاعی شما در مباحث حقوقی املاک می تواند دردسرهای بسیار بزرگی را برایتان به وجود آورد و یا باعث از بین رفتن پول و ملک شما شود. این یک اتفاق تلخ و واقعیتی انکار نشدنی است و همانطور که برای بسیاری از افراد اتفاق افتاده، هیچ بعید نیست که برای شما هم اتفاق بیفتد.

شما می توانید به راحتی با دریافت یک جلسه مشاوره حقوقی ملکی از اشتباهات بسیار بزرگی که ممکن است در دعاوی یا معاملات ملکی مرتکب شوید پیشگیری کنید.

مشاوره تخصصی ملکی در ملکبانان

در نظر داشته باشید که مباحث حقوقی املاک بسیار پیچیده و حساس است و حتما در این مورد باید با یک وکیل ملکی متخصص مشورت کنید، وکیلی که سالهاست به صورت تخصصی بر روی مباحث حقوقی املاک فعالیت می کند و به واسطه حضور در دعاوی و قراردادهای ملکی مختلف، تجربه فراوانی را درین زمینه به دست آورده است.

ما افتخار می کنیم که در حوزه مباحث حقوقی املاک متخصص هستیم.

ما در ملکبانان به پشتوانه دانش و تجربه چندین ساله و حضور در دعاوی و قراردادهای ملکی بسیار زیاد، می توانیم در جلسات مشاوره راهکارهای مفید و کارگشایی را به شما ارائه کنیم

برای درخواست جلسه مشاوره تخصصی ملکی با خانم فرشته محمد حسینی وکیل متخصص در قرارداد ها و دعاوی ملکی با شماره های زیر تماس بگیرید و یا فرم کوتاه درخواست مشاوره را تکمیل کنید تا در اولین فرصت برای رزرو جلسه با شما تماس بگیریم.

امکان یک جلسه مشاوره حقوقی ملکی حضوری و رایگان

پرسیدن سوال حقوقی ملکی رایگان در واتساپ یا تلگرام

توجه داشته باشید:
مرکز ملکبانان به صورت تخصصی بر روی مباحث حقوقی املاک فعالیت می کند، لذا از ارائه هر گونه مشاوره حقوقی غیر ملکی معذوریم.

شماره تماس  :

09150806049 - 09128719258

مشاوره تخصصی ملکی

رسالت و ماموریت ما در ملکبانان

ماموریت ما در ملکبانان محافظت از ملک و دارایی شماست. ما با ارائه خدمات حقوقی ملکی و همچین آموزش و آگاه سازی مردم در زمینه مباحث حقوقی املاک ،به دنبال این هستیم تا بتوانیم حجم عظیم پرونده های قضائی املاک را کاهش دهیم و امنیت معاملات ملکی را بالا ببریم.

اطلاعات تماس با ما

تلفن تماس :

09150806049 – 09128719258

آدرس :

* مشهد

ساعت پاسخگویی :

9صبح الی 19 عصر