وکیل ناظر بر قرارداد های ملکی

آیا می دانید نوشتن یک قرارداد ملکی توسط کسی که متخصص قرارداد های ملکی نیست، چقدر می تواند خطرناک باشد؟

آیا می دانید نوشتن قرارداد یک کار تخصصی است و برای نوشتن هر نوع قرار دادی باید به متخصص آن قرار داد مراجعه کرد؟

آیا می دانید در حوزه املاک روش های بسیار زیادی برای کلاه برداری افراد سودجو و فرصت طلب وجود داره که شما به هیچ عنوان ازش اطلاع ندارید؟

آیا می دانید افراد زیادی هستند که با امضا کردن یک قرارداد غیر حرفه ای گاها هم مالشان را از دست دادند و هم به زندان افتادند؟

مهمترین قسمت یک معامله ملکی، تنظیم و نوشتن قرارداد هست

و باید بدانید که تنظیم قراردادهای ملکی، یک کار بسیار پیچیده و حساس است!

و اگر شما به اصول و فنون قراردادنویسی مسلط نباشید، به راحتی این امکان وجود دارد که ملک یا پولتان را از دست بدهید یا ممکن است وارد یک دعوا در محاکم قضایی شوید که گاهی رسیدگی به آن دعوا سالها طول میکشد و هزینه های بسیار سنگینی را به شما تحمیل میکند!!!

تک تک کلماتی که در قرارداد های ملکی وجود دارند، دارای بار و آثار حقوقی مختلفی هستند! و اگر به این کلمات بی توجه باشید، واقعاً ممکن است به درد سر های بزرگی بیفتید! و شاید حق مسلم خودتان را به خاطر ننوشتن یا حتی نوشتن یک کلمه از دست بدهید!

و در نهایت اگر روزی، معامله و قرارداد شما به دادگاه کشیده شد، نمی توانید ادعا کنید که از مباحث حقوقی و قانونی بی اطلاع بودید. چون طبق ماده مطابق ماده ۱۵۵ قانون مجازات اسلامی، جهل از قانون سبب رفع مسئولیت شما نیست و در نتیجه باید بسوزید و بسازید!!!

پرونده های املاک در محاکم قضایی

بد نیست بدانید که 50 درصد از پرونده های موجود در محاکم قضایی مربوط به حوزه املاک است!

اما واقعاً چرا؟

چون تنظیم و نوشتن قراردادهای ملکی یک کار بسیار تخصصی است، اما متاسفانه افراد مختلفی که قصد انجام یک معامله ملکی را دارند، این مسئله را اصلاً جدی نمی گیرند و به کسانی اعتماد می کنند که صلاحیت تنظیم این گونه قراردادها را ندارند.

 

متأسفانه بسیاری از افراد برای خرید یک گوشی موبایل دقت خیلی بیشتری به خرج می دهند تا یک معامله حساس ملکی!

و واقعا جای سوال است که چرا با وجود این همه حساسیت در قرارداد های ملکی، باز هم خیلی از افراد خودشان و بدون دانش حقوقی کافی، قرارداد ملکی شون رو منعقد می کنند یا سرنوشت معامله و قرارداد خود را به کسی می سپارند که در امور حقوقی ملکی متخصص نیست و دانش، مهارت و تجربه کافی را برای انجام این کار حساس ندارد!

اگر میخواهید یک معامله ملکی موفق داشته باشید، این نکته ها را حتما به خاطر بسپارید :

  • 50 درصد پرونده های موجود در دادگستری که حدود 15 میلیون پرونده هست را پرونده های مربوط به حوزه املاک تشکیل میدهد. پس هیچ بعید نیست اگر شما هم پای یک قرارداد غیر حرفه ای را امضا کنید، قرارداد شما هم تبدیل به یک پرونده در محاکم قضایی شود.
  • نوشتن قرارداد های ملکی، یک کار بسیار حساس و پیچیده است که از عهده یک وکیل متخصص در امور ملکی بر می آید، پس لطفا سرنوشت مال و ملک تان را به دست افراد غیر متخصص نسپارید، چون ممکن است آن ها را به راحتی از دست بدهید.
  • هزینه وکیل در دعاوی ملکی، هزینه قابل توجهی است، و در نهایت معلوم نیست با توجه به قرارداد غیر حرفه ای که نوشته شده، شما در محاکم قضایی بتوانید به حقتان برسید. پس همیشه پیش گیری بهتر از درمان است، چرا که هزینه و تبعات کمتری برای شما دارد.
خوشبختانه ما در مجموعه حقوقی ملکبانان برای جلوگیری از این معضلات و مشکلات، در کنار شما هستیم تا شما بتونید با خیال راحت یک قرارداد حرفه ای و جامع برای معاملات ملکی خود داشته باشید. اگر مالک، سازنده یا خریدار و فروشنده ملکی هستید و قصد انجام هر گونه معامله در حوزه املاک و ساختمان را دارید، و نگران چگونگی تنظیم قرارداد و حفظ منافع و حقوقتان هستید، ما در این زمینه خدماتی تخصصی به شما عزیزان ارائه می کنیم.

ما در ملکبانان :

  • اولا برای شما یک قرارداد حرفه ای و جامع تنظیم می کنیم و با در نظر گرفتن کلیه نکات حقوقی و حساس قرارداد، از مسائل و مشکلات زیادی که میتواند برای شما پیش بیاید جلوگیری می کنیم. 
  • همچنین با در نظر گرفتن و پیش بینی ضمانت های اجرایی لازم و مناسب، این امکان رو برای شما به وجود می آوریم که اگر بعد از عقد قرارداد، به هر دلیلی طرف مقابل شما به تعهداتش پایبند نبود، بتوانید به واسطه این قرارداد حرفه ای و ضمانت های اجرایی حقوقی آن، در محاکم قضایی بسیار قدرتمند و با دست پر حاضر شوید و طرف مقابل را ملزم به انجام تعهداتش کنید..
  • دوما با توجه به درخواست شما، به عنوان وکیل ناظر بر قرارداد در جلسات معاملاتی شما حضور پیدا می کنیم، تا هم یک قرارداد حرفه ای برای شما تنظیم کنیم و هم با انجام کارهای لازم،  امنیت معامله شما را تا حد بسیار زیادی تضمین کنیم.

امکان یک جلسه مشاوره حقوقی ملکی حضوری و رایگان

پرسیدن سوال حقوقی ملکی رایگان در واتساپ یا تلگرام

اگر قصد تنظیم هرگونه قرارداد ملکی مانند خرید، فروش، مشارکت در ساخت، پیش خرید، پیش فروش و … را دارید و میخواهید قراردادی جامع و حرفه ای داشته باشید، ما به صورت تخصصی این کار را برای شما انجام می دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر فرم زیر را پر کنید و یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس  :

09150806049 - 09128719258

وکیل ناظر بر قراردادهای ملکی

رسالت و ماموریت ما در ملکبانان

ماموریت ما در ملکبانان محافظت از ملک و دارایی شماست. ما با ارائه خدمات حقوقی ملکی و همچین آموزش و آگاه سازی مردم در زمینه مباحث حقوقی املاک ،به دنبال این هستیم تا بتوانیم حجم عظیم پرونده های قضائی املاک را کاهش دهیم و امنیت معاملات ملکی را بالا ببریم.

اطلاعات تماس با ما

تلفن تماس :

09150806049 – 09128719258

آدرس :

* مشهد

ساعت پاسخگویی :

9صبح الی 19 عصر